Üniversiteye hazırlıkta öğrenmenin niteliği ve zamanın
kullanılması açısından en etkili yöntem bire bir özel derstir. Bu sebeple Öğretmen
burada alt yapısı ve eğitim modeli bire-bir sistem üzerine kurulmuştur. Öğretmen burada internet sitesi
üzerinden sunduğu kaliteli hizmeti deneyebilir ve öğretmenler ile öğrencilerin
buluştuğu bu platformun imkanlarından yararlanabilirsiniz.
NEDEN BİRE-BİR EĞİTİM
1) Bu yolla
öğretmen ve öğrenci eksik konuları birlikte tespit ederek, anlaşılmayan
noktaların üzerinde daha özel ders
yoğun çalışmaya olanak özel dersler verip, iyi bilinen
noktaları hızlıca bir tekrarın sonrasında sorularla konunun pekişmesi sağlanır.
2) Öğrenciler,
okulun muadili olan 20 kişilik sınıflarda anlatılan dersten genellikle soru
işaretleri ile ayrılır. Bire-bir derste ise bütün ilgi tek kişiye
yoğunlaştırılır ve çok konsantre bir ders işlenir. Öğrenci ders sonunda konuyla
ilgili bütün soru işaretlerinden arınmış bir şekilde "ben bu konuyu
öğrendim" diyerek dersten çıkar.
3) ÖSS
matematiğinde bir sorunun en az iki yolu vardır. Birincisi klasik yolu,
ikincisi pratik yolu, üçüncüsü ise en kısa yoludur. Öğretmenler (ki bilenler)
en pratik özel ders yolları özel derse saklarlar. Bu da özel dersin
öğrenciye katacağı faydaları artırıcı bir unsurdur.
4) Özel ders
verim olarak çok yüksek olsa da bazen öğrencinin evinde olması olumsuzlukları
beraberinde getirebiliyor. Zaman içerisinde ev ortamında özel ders alması
öğrencinin veriminin düşmesine, rahatlamasına ve motivasyonunun düşmesine
sebep olabiliyor. Bu sebeple biz öncelikli olarak özel dersin ders ortamı olan
sınıflarda yapılmasını tavsiye ediyoruz. Velilerimize ve öğrencilerimize dersin öğretmen
burada bizimle iletişim
geçmek için iletişim sayfamıza bakabilmektesiniz merkezleri'nde
almalarının eve yaptığımız yönlendirmelere göre daha verimli geçtiğini
belirtiyoruz. Bunun çok çeşitli sebepleri vardır. Bu sebepleri "Neden öğretmen
burada?" başlıklı bölümümüzde ulaşabilirsiniz.
5) Başarı için
Aile - Öğrenci -Öğretmen => üçgeni sürekli koordinasyonlu ve uyum içinde
çalışmalıdır. Bu uyum ve motivasyon en iyi bire bir derslerle sağlanabilir.
GRUP ÇALIŞMASI
1) Grup
çalışmasının öğrenciler üzerindeki verimliliği dershanelerin veriminden yüksek,
özel dersin veriminden ise düşüktür.
2) Grup
çalışmasında öğretmenin meziyetleri daha fazla öne çıkar.
3) Grup
çalışmasının olumlu getirilerinden birisi, öğrenci diğer arkadaşlarının yanında
mahçup olmamak için ödevlerini yaparken ve grup çalışması dışındaki bireysel
çalışmalarında daha gayretli olur. Ancak bazı öğrencilerde bu işleyiş tersine
de dönebilmektedir. Öğrenci bu tarz bir durumda kendini daha da
kapatabilmektedir.
4) Grup
çalışması her öğrenci için uygulanabilir değildir .Çünkü grup çalışması
yapılacak öğrencinin belli bir seviyeye, hıza, çalışma disiplinine erişmiş
olması gerekir. Bu kıvama gelmemiş öğrencileri önce bire-bir de belli bir
seviyeye getirip sonrasında uygun bir gruba geçirmek en iyisidir.
5) Özellikle
grubun oluşturulması aşamasında çok titiz davranılmalıdır. Dikkat edilecek
hususlar; Birincisi çocukların seviyelerinin birbirine yakın olması, İkincisi
ise kavrayışları birbirine yakın olmasıdır.
6) Öğretmen
burada merkezleri'nde grup özel ders çalışmalarına yer versek de
öncelikli olarak bire bir çalışmalar yapılmakadır. Bu kadar yazı bitti.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder